Прозорість та відкритість діяльності закладу
Расписание звонков
Сейчас
19:25:17
1 Декабря
Вторник
2020
Хитов: 1023071 / 2540
Соціально-психологічна служба
Новини
З лютого по квітень 2019 р. у нашій школі проводились підготовчі курси для майбутніх першокласників, за участю психолога.

З метою ознайомлення дітей зі школою, входження їх в новий дитячий колектив.
Заняття були направлені на визначення рівня розвитку психічних пізнавальних процесів у дітей, та формування у них готовності до школи.
В процесі роботи надавалась психологічна консультація батькам майбутніх першокласників, в якій надавались рекомендації за запитом.
Подробнее
Вибір професії є важливим орієнтиром в становленні та формуванні особистості, в подальшій реалізації власних можливостей та успішності професійних досягнень.

Протягом березня 2019 року у нашій школі була проведена профорієнтаційна робота з учнями 9-11 класів. Вони весело та пізнавально провели час, розглянули актуальні професії сьогодення, попрацювали в командах, грали в гру «Впізнай професію» та пройшли методику (ДДО) Клімова, щодо визначення власного типу професійних здібностей.

Сподіваємось ці знання допоможуть їм у виборі майбутньої професії!
Подробнее
З січня 2019 р. у нашій школі, психологом Ткаченко Л.О. проводяться розвиваючі індивідуальні та групові заняття по адаптації учнів 1-х класів.

Адаптація є головною запорукою успішного навчання в подальшій шкільній діяльності. Безумовно, діти з низьким рівнем адаптації мають певні труднощі в навчальній діяльності, в спілкуванні з однолітками, вчителями, тощо. Для діагностики дезадаптивного стану певних учнів були використані різноманітні розвивальні зайняття з елементами тренінгової роботі в групі, де діти мали можливість проявити себе в колективі.


Дезадаптованість проявляться в відставанні трьох основних компонентів:
1.) Когнітивний компонент (відставання психічних пізнавальних процесів),
2.) Емоційний (проблеми з самооцінкою, невміння виражати та керувати власними емоціями),
3.) Поведінковий (гіперактивність, низький рівень мотивації тощо).
Тож, в залежності від різновиду дезадаптуючого компоненту, діти потребуючи психологічної допомоги в процесі адаптації до школи були об'єднані в групи для індивідуальних розвивальних зайнять. В процесі роботи використовуються різноманітні методи, розвивальні психологічні завдання, які направлені на підтримку психічного стану та розвитку дитини в цілому.
Подробнее
Протягом лютого 2019 р. на класних годинах у 4-А, 4-Б, 5-А, 7-Б психологом школи спільно з класними керівниками була проведена психопрофілактична робота на тему: «Протидія булінгу в шкільному середовищі».

Використовувались різноманітні заняття з елементами тренінгу, проводилась бесіда з класом на тему насилля, перегляд та обговорення відео за даною темою, робота в групах щодо подолання наведеної конфліктної ситуації в шкільному середовищі.
Подробнее
Тренінгове заняття для учнів 5-А класу на тему: «Згуртований, доброзичливий колектив як запорука успішного навчання учнів».

У листопаді психологом школи Ткаченко Л.О. та класним керівником 5 - А класу Монтрен О.Г. був проведений тренінг щодо згуртованості класного колективу.
В ході зайнять діти активно працювали, виконували різноманітні цікаві завдання та грали в командну гру «Катастрофа».

Згуртування колективу - є важливою складовою для успішної взаємодії між учнями школи та якістю засвоєння нових знань, умінь та навичок в процесі навчання.
Подробнее