Прозорість та відкритість діяльності закладу
Розклад дзвінків
08:00 - 08:40
08:50 - 09:30
10:00 - 10:40
10:50 - 11:30
11:40 - 12:20
12:30 - 13:10
13:30 - 14:10
14:15 - 14:55
15:05 - 15:45
15:50 - 16:30
Зараз
09:39:18
Вересень, 26
Понеділок
2022
1762485 / 1612
Соціально-психологічна служба
Соціально-психологічна служба


Початок зроблено! Це було феєрично!
Школа майбутніх першокласників "Школярик" розпочала свою роботу.


Дякуємо всім, хто долучився до даного проекту.
Працювала команда однодумців - адміністрація школи, вчителі, психолог і діти.
Саме так, наші учні - наші помічники.
Любі четверокласники, Ростислав, Єгор Бутузов, Єгор Колосов, Кирило, Віка Харенко і Віка Страшко, Яна, Соня, Андрій, Микита, ви неймовірні!

Ваша допомога була безцінною!

Подробнее

Що мотивує дитину до навчання?

1. Своєчасний початок навчального процесу, відповідно до фізичного й психологічного віку.
2. Адекватні навчальне навантаження і вимоги до дитини.
3. Адекватна оцінка її успіхів і промахів. Фіксація на успіхах.
4. Навчання дитини ЯК навчатися, даючи їй правильні схеми й методи здобування знань, відповідність методів її віку й потребам.
5. Повага до школи, вчителя, навчального процесу.
6. Своєчасне заохочення і похвала в разі удачі, підтримка й допомога при невдачі.
7. Сприятлива обстановка в сім'ї, однакові вимоги й методи виховання, довірча атмосфера в родині.
8. Контроль і режим дня, привчання до самоконтролю.
Якщо ви бачите в дитині особистість, вірите в її сили й підтримуєте у важкі хвилини, це завжди принесе свої плоди, і ви будете нею пишатися.

Рекомендації для батьків щодо підвищення мотивації навчання учнів підліткового віку

1. Не заважайте підліткові вчитися самостійно.
2. Навчальна праця цікава тільки тоді, коли вона різноманітна. Не повторюйте вдома шкільну систему.
3. Будь-яка людина виконує роботу із задоволенням тільки тоді, коли вона розуміє, для чого це потрібно. Підліток не знає, де йому можуть знадобитися знання з фізики, хімії, алгебри чи інших предметів? Покажіть ці сфери. Причому, бажано, щоб знання були затребувані саме сьогодні, так розуміння того, що ці знання будуть потрібні через кілька років, не є мотивуючим чинником.
4. Купуйте цікаві книги («Цікава фізика», «Цікава геометрія»), довідники з різних навчальних дисциплін. Можливо, через інтерес до цих книг сформується інтерес до предмета в цілому. Підтримуйте допитливість своїм інтересом до відкриттів своєї дитини.
5. Не поспішайте полегшити працю підлітка (зробити за нього домашнє завдання, вимагати від вчителя скасувати який-небудь вид роботи). Але й не змушуйте дитину переробляти завдання, виконувати нудну монотонну роботу, заучувати додатково важкий та незрозумілий матеріал. Навчання повинно бути важким, але посильним.
6. Вселяйте в дитину впевненість, що в неї все неодмінно вийде. Розповідайте про те, які проблеми в навчанні виникали у вас в дитинстві.
7. Ні в якому разі не карайте дитину за невдачі в навчанні. Це сприяє зниженню мотивації.
8. Не заважайте дитині самовизначатися, розвиватися.
9. Батькам бажано відмовитися від акцентів, які пригнічують навчальну мотивацію й орієнтування підлітка на отримання оцінки. (матеріальна винагорода, активне наполягання вчитися на «10-12».

P.S: Пам’ятайте: якщо підліток проявляє небажання вчитися – це не примха, а крик про допомогу. Не лайте, а з’ясуйте причини такої поведінки.

Подробнее

|10 грудня у світі відзначають Міжнародний день прав людини,який було засновано 4 грудня 1950 року на засіданні Генеральної Асамблеї ООН.

Це нагода ще раз заявити про значущість прав людини, необхідності глобальної солідарності та загальної людяності.

Цим документом закріплено, що права людини - невід’ємний елемент людської особистості і людського буття.
Зараз як ніколи суспільство має згуртуватися для досягнення спільної мети - захисту прав людини та створення сприятливих та безпечних умов життя в усьому світі.

Подробнее

23.11.2021 у ЗСШФК №18 відбулась зустріч учнів 7-Б класу з інспекторами служби ювенальної превенції.

Гагаріна Софія Артурівна та Зайкова Ольга Сергіївна
провели інформаційний урок «Відповідальність за вчинення протиправних дій з ознаками булінгу».

В ході зустрічі з дітьми співробітники поліції значну увагу приділили розповіді про існування адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх, правилам поведінки в школі та на вулиці.

Говорили і про булінг. Правоохоронці зауважили, що будь- які, словесні образи, висміювання та цькування з боку однокласників, залякування у колективі чи через соціальні мережі - недопустимі.

Дякуємо Софії Артурівні та Ольгі Сергіївні за співпрацю!

Подробнее